DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Where is the Money ?
Saturday, January 29, 2011 | 11:29 PM | 0 comments


Where is the love , the love , the love ?
Sila gantikan love dengan money , money , money .

Bukan monkey . 
Oh , ya , saya tahu awak addicted to monkey .
but , its still money .

Yuran nak masuk f4 , f4 tulen , rasmi ,official kononnya -_-'
Deuhh , pening kepala aku , mana nak cari duit neh .
Okay ,
Bajet aku yang nak bayar yuran , dok pening-pening kepala .

Matilah aku , wahai aku , matilah aku .
Kena bayar sebelum 1 Feb , memang mencekik darah !
* Bukan dara ya .

RM 333 , memang angka seh lah . Cantik-cantik number dia , 
tapi kena bayar pulak dah . 
Alahai , suasana saat ini 

* Takut nak bagitahu baba kena bayar yuran ini .
Apa hang ingat aku kaya , sorri la weh :'(

Gotta go , nak pikiaq cena nak bagitahu kat baba , cena eh ?
Hurmmmm * Ketuk-ketuk jari di meja :)

CenaHah?,


Old things | New things