DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

A Very Very Happy Day ^.^
Saturday, January 15, 2011 | 7:55 AM | 0 comments


Okay , as usual , Meronggeng , ops ! ada objektif dan matlamat okay :)
cakap macam berwawasan . Ingat itu .

Firstly , celebrate birthday Dodo . Actually birthday dia semalam , tapi kami seGeng dah plan jangan wish birthday kat dia .
Okay , dia nangis sebab bajet kami tak ingat .

Okay , salah :)
Aku punyalah operate nak amik otak .
Blend dalam blender 
( awat ? Hampa blend something guna microwave ka -_-')
Semata-mata nak plan celebration ini.

Lastly , menjadi .

First event :

Bajet Linda menangih teruk kat belakang kedai makan Cina .
Aku sebagai atlit , okay , bohong , lari ke arah Dodo dan Boom !
Melepaskan tembakan , okay , bukan tembakan kentut macam hampa -_-'

Tembak menda apa ntah , sampai aku terkejut . 
Nenek cina yang dok basuh pinggan pon terkejut .
Okay , pinggan pecah .
Nah , hampa kena tipu :))

Second :

Nak padam lilin . Nah , lilin itu sejibik sejamban macam hang . eh , dak .
Macam mercun . Hang memang macam jamban pon . 
Sudah , api tak boleh padam . Reti ?



Maka kecohlah KFC Parkson Sp ini .
Berasap penuh kat tingkat atas gara-gara kek itu .
Malangnya , fire detector dapat detect api , maka basahlah kami desimbah air .
Okay , tipu .

Tak basah pon . Tak ada fire detector pon .
Selamat-selamat sahaja :)

Makan KFC set yang kereta dia hinjut-hinjut itu .
Kami pon hinjut-hinjut , nasib masih ayu .
Okay , its fact :))

Third :

Main boling dekat Park Avenue . Boleh tahan tapi sunyi macam rumah hantu .
Hantu punya rumah lagi best :)
Satu game , bafak mahal .
Tak mao pi dah situ lepas ini .



As usual , im the last .
Okay , Cik Hasif bila nak ajar saya main ?
Saya geram asyik kalah :')

Fourth :

Pusing-pusing SP dengan berjalan kaki , nampak sangat tipu .
Okay , pusing area itu sebab nak cari teksi nak pergi VM .
jumpak .

Fifth :


Berkaraoke .
Dila Rashid , 15 songs .
Okay , test suara .
Nah , terbukti superb !



Mengaku aku comel , kalau tak , esok dia berhingus -_-'

Sapa nak tengok gambaq lagi , ada di Fb aku .
Okay , Dila Rashid .
Tatao lah kot ada stalker aku yang tiru buat profile nama macam aku .

Nah , selalu bajet terkenal . Ya , terkenal , tak sengaja .

TeringatBurgerSebabTakHabisTadi,





Old things | New things