DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Thinking of You :'(
Thursday, January 13, 2011 | 10:00 AM | 0 comments


Seriosly , aku sedih watafakk lah bila tahu hang dapat pindah p Bitara ,
 okay , 
Bitara adalah MRSM yang excellent top++ lah antara maktab-maktab lain yang tak kurang hebatnya ,
tambah-tambah Pendang , Okay , tak tipu , betol :)

Tambah-tambah budak batch aku kan , 
Sapa budak batch aku , turun tangan !

Aha ! Sumpa semua turun tangan , Acecey ,baru nak mengaku ,
cuba kalau aku tanya ,

Sapa budak gila , turun tangan ,
Okay , include yang tengah patah tangan belah-belah enam pon ( over ) dan dan angkat tangan semua , sedangkan lebih gila dari aku ,
dakdak .
aku gila lagi :)

Okay , atlit 5000 M dah lari tajok , okay , tipu .
Tak suka lari gila babeng !

Dodo , si cinta jantung saya dapat pindah , 
ke 
Maktab Rendah Sains MARA Tun Ghafar Baba :D

Proud right ? Yes , im proud very much eventhough dalam hati ini ada sekelumit rasa terkilan sebab dia kawan baik saya .

ya , sangat baik .

Tapi tegar dia menghantar borang permohonan ke Bitara tanpa pengetahuan saya ,
tidakkah dia berasa bersalah kerana membohongi saya selama 2 bulan ?

tidakkah ? Tegarkah anda ? Okay , aku tak nangis kala ini :)
SenyumSampaiMata kata Ammar Faez .

Tak apa , aku relakan hang pergi sayang , okay , bajet dia boyfie aku ,
Hoiya !

Aku tak layan lelaki , maaf , terlupa :D
Okay , tipu .

Weirdo , aku tak nangis kot , kawan-kawan aku pakat buat majlis membasahkan bumi Pendang kot .
Okay lah Pendang tak banjir sekali lagi .

Memang pelik sedangkan dalam hidup aku , nama dia memang 24 saat , eh , eh hours ada terpahat . Okay , Kena bodek cikgu BM bajet hebat .

Sebab nak join Rugbi :)
Lepas ini , group kita tinggal 7 puteri , tadak dah yang hitam macam hang , :P
Syifa ja tinggal .
Tadak dah geng Dahi Luas , 

Semoga hang berbahagia di sana , okay , buat ayat macam dia mati , sorri-sorri :)
Apa-apa yang hang buat , sebagai seorang kawan ,
aku iringi tindakan hang dengan doa .

Jangan homesick , jangan rindu Pendang sebab Pendang tak rindu hang , okay :)
TobatLahum kalau dia baca post ini dia mengangis .

Saya tahu awak sayang saya kan ?

Okay , soalan yang selalu dia cakap kat aku sebab aku suka nangis tak tunjuk depan dia .
Bajet macam malu -_-'

Ya , saya sangat-sangat sayang hang Dodo , 

Say goodbye to Pendang , 
Hi , to TGB :) 

Dila Rashid sedia berkhidmat untuk Pendang :)
Manifesto BWP sesi 11/12 .
Undi jangan tak undi !

SelamatJalan,








Old things | New things