DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Suasana saat ini
Friday, January 21, 2011 | 10:44 PM | 0 comments


Aku ?


Saya ?


Anta ?


Ya . 


Sangat -sangat merindui akan dia .


Setiap butir kata-katanya ,


memberikan seribu satu makna ,
nafas baru ,
inspirasi bagiku .


Kehilanganya bak keretakan yang menghempas pantai -__-'
*Ayat novel .


Sekali ucapan hanya untuknya .


Dari hati ke hati .


Hidung ke hidung .


Aku rindu engkau :)


Imran .
Imran .
Imran .


Dalam ingatan .


Wah ! aku bajet kau dah mati lah Imran .
Berfeeling-feeling pulak .


Euuw , geli kot .


Okay ,
memang aku rindu hang ,
one word that never be forgotten .


"Aku cepuk hang satgi "
Makes me really-really missing you my brother .


MissMeBack,


Old things | New things