DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Rumah halau " Shhhuh . Shhuhh " Maktab tarik " Pulangkan Student-studentku "
Monday, January 3, 2011 | 7:54 AM | 5 comments


Semua form dah berambus balik maktab kecuali F4 tahun ini , sebab apa , sebab maktab itu terlalu bosan melihat wajah kami-kami yang cun-cun ini =.='
So , pengetua benarkan kami balik lewat sehari dari orang lain
( ceh , sehari , aku nak mitak extend sebulan boleh dak )

Lepas ni ada program KIKA , apa KIKA ? 
Aku pon tak tao menda apa itu so , nak tahu tunggu aku balik bulan depan * Ada mata-mata yang dah basah kan ? kan ? ( Bajet ada orang sedih bila aku nak berambus ) -_-'

Checklist - baju dah packing , barang dah siap .
Okayy , macam menghalau aku sangat-sangat , sengal !


Pesawat PHD dah siap , PHD you , * esok hang jangan mati tengah jalan naihh , kalau tak , aku bom la la tu jugak -_-'


Budak yang hingaq ini , hang jangan rindu aku tao , aku tao mesti dak punya sebab hang bukan suka aku , chait !

cakap pasal budak ini , tumpang tanya , kalau cucu pertama memang diOVER-overkan ka ? Deret aku kena marah even aku tak buat apa-apa , Sengal doh ! Aku minum kena marah , ni bebelan anak bongsu tau ! Tadi Maghrib sumpa nak nangih sebab baba marah aku , rasa macam nak blender ja budak ni , dah kecik , aku pijak keluar taik free-free ja .
* Imagine macam diri ini Hulk Hogan nak pijak-pijak orang -__-'


Iyaa , maktab aku terchinta * aku ikhlas mencintai maktab ini , betoi ! =.='
Dengaq dak ? Dia cakap " Balik Dila , Balik "
Sapa tak dengaq , esok berhingus .

Morning Call , Ah ! Sumpah bosan , buang masa gila babeng bnda itu tahu ? 
Okay , tengah serabut nak pilih apa , BIOLOGI ? AKAUN ?
mana satu , blogger terhebad ! tolong saya :(

Aku nak jadi Pharmacist , kena amik Bio , tp Bio susah . Aku more interested dengan akaun sebab i do love Math ++ :) Tapi akaun , err . err . boleh jadi kaya dak ? Okay , soalan bodoh .
Takpa ah , aku amik dua-dua * bajet boleh bawak *
Biol kepala otak aku free-free ja kementrian pelajaran bagi -_-'

Pasal itu , kita lempaq jauh-jauh lah , sekarang nak cari roomate . err . err . boleh pilih sendiri pon susah jugak . Pilih yang ni , yang itu terasa 
( macam semua orang nak duduk dengan aku )
Okay , duduk dengan geng gila babeng aku , okay , gila-gila semua Straight A's :)
Tak riak , nak habaq ja okay !

Tapi , rasa kasihan kot dekat sapa duduk tepi , kiri , kanan , depan belakang bilik aku .
Mulut kami sekoq , eh dak . seorang-seorang dah macam speaker Sony yang latest itu , 
then , dah on 26 jam , Nah , over .
Takot jiran-jiran sakit jiwa ja ngan kami . Kepada jiran-jiran , sabaq naihh . 
Waktu paling hingaq , waktu tidoq ja , eh , dak-dak , bajet kami mengeroh apa , TAK ! okay :)

Waktu paling diam , waktu tidoq , okay , betol .
selain tidoq , konpom hingaq :D

Maybe ini last entry , tadak maybe-maybe dah eh , memang last entry , jangan nagis , buruk * bajet ada org minat blog cabuk ni -_-'
Okay , bulan depan baru balik , baru boleh menghiasi blog yang coming soon bersawang ini .
Kepada readers ( kalau ada ) bacalah entry lepas-lepas kalau rindu aku , Yeah !
Doakan aku pilih yang terbaik * konflik subjek masih melanda 

Aku seriously akan rindu blog ini dan juga blogger lain , Betol , rindu !
Tak pi lagi dah rindu . Over dak ? Okay , over =.='

Just pray the best for me , and i will pray the bestest ( ada dak ? ada dak ?tadak , okay ) for you alls guys and gals ! Fullstop , Selamat tinggal dunia Blogging , FaceBooking , Formspring-ing , Menipu lagi , sorry .

Assalamualaikum sayangs sekalian :')

WillBeMissingYouMoreAndMore ,



Old things | New things