DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Rumah cakap " Balik , Dila balik "
Thursday, January 13, 2011 | 8:28 AM | 0 comments


Aku pon balik .
Okay , selamat bertemu kembali dunia :)
Bajet selama ini bukan di dunia . Hampeh sahaja !

Daulat Tuanku , terima kasih tak terhingga kepada Sultan Kedah sebab bagi cuti . 
Sumpa suka !
Haa , duduk asrama xsampai sebulan dah homesick ?
Apa cerita budak ganas sorang ni ?

Okay , KIKA atau Kemahiran Insaniah Kemahiran Akademik adalah satu program yg dilakukan untuk pra-f4 atau f3 lanjutan bagi pelajar-pelajar MARA .
Dah , xlarat tulis banyak-banyak .

Blogger sekalian , Dila Rashid yang susah nak menangis ini sudah menitiskan air mata semalam okay , bangga dak ? bangga dak ?

Firstly , sebab kawan-kawan , malas tulis sebab bukan blogger nak baca 
( Sila lakukan permintaan sekiranya ingin mengetahui)
HAHAHHAHA ! senang cakap , tadak org request punya .
kan ? kan ? kan ?

Secondly , sebab maruah lah . Nak tahu ? Sama juga , lakukan permintaan ya :)
Okay , malas nak taip sebenarnya ,
sebab itu suruh buat macam-macam .
ops ! lagi satu nak tahu , sapa laaa stalker aku kan .
Okay , bajet ada -_-'


Sahabat terbaik dari Pendang ! Muka Qila sumpa tak boleh kerat gila .
Nasib number kiub blur , Tak boleh lah hampa nak ceroboh masok :D

Okay , itu sahaja perkembangan setakat ini . 
Nak tahu ? tanya okay , 

Lastly , Happy Birthday to my Cinta Hati , Siti Nur Adiela Rahim :)
Sayang saya dunia akhirat <3


RasaRinduMaktabLah ,


Old things | New things