DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Missing .
Monday, January 31, 2011 | 11:12 PM | 1 comments


Wahhh , aku rasa macam duduk dalam rumah hantu dah ni .
Semak samun gila babeng .
* But , aku rasa bilik aku lagi teruk-_-'

Okay , mana aku hilang ta update .
Haehhh , kalau tidak ,
sehari 2 entry cakap hang :)* Semangek 

Cakap hang , aku tak pi mana-mana pun .
Mata tertancap di hadapan lappy jugak .
Fb on jugak .
But , entahlah .

Recently , aku jadi minat dengan photography .
Cantik pulak , bila kakak aku itu .
Student IT masa kat college .
Cakap hang , kalau tak reti edit gambar , buad banner dan sewaktu dengannya .
Bukan Ruzanna Rashid lah namanya :)
* Mesti dia buad muka aiskacang terlebih laku kalau dia baca ;p

Malangnya * derek buad macam esei , 
dia dah lupa lah segala ilmu-ilmu alam maya dia itu .
Almaklumlah , belajar IT , kerja kerani .
Tapi, tapi , tapi , dia still masih membantu aku dalam menghiasi laman rumah ke3 aku ini .

Kenapa 3 ?
1- Rumah saya , Kedah :)
2- Maktab saya -_-' * Sengal sahaja bila cakap pasal maktab , tiba-tiba telinga jadi ketumbit .
3- blog budak comot yang sebenarnya cantik ini -_-'

Nah , today nak cakap 
aku jadi , Homaigott * cepat buad muka beruang terjumpa DilaRashid ( beruang terkejut sebab bagi dia aku cun sangat -_-') , Justin Bieber dah macam matured kot , ada misai , tambah-tambah bila dia buad statement    ' Ya , suara saya dah berubah '
* Pakat-pakat nganga pulak


Justin Bieber admits his voice is changing 
The 16-year-old sensation says his voice is "definitely lower" than it was, but he isn't worried.
Source from trusteb web :)

Okay Dear Justin Bieber , whatever you are , Im still supporting you .
Im still loving you MuchMuch!!
ILYFEAE :))

Errr , Shall we sing together ? * Suara aku sedap apa -_-' . B.A.J.E.T

Okay , terover pulak .

Agak-agak hampa kalau JB terbaca * Dett . Bajet blog dia JB nak baca , Oh , taklah -_-'
Kalau ya , Ulang tayang kalau .
Kalau lah terjadi , dia nak saman aku tak ? 
Hope so you will not sue me * Muka gila-gila cuak tapi nak post jugak entry neh sebab aku fan dia .

Tolonglah jangan apa-apakan aku si blogger yang sedang kecut ini .
Aku mohon itu :)

* Blogger lain buad muka nak bagi sangat-sangat penampar .

Kalau dah takut , janganlah post .
Aku , aku tak takot pun , bukan salah , aku hanya berniat untuk memberikannya semangat .
Go Bieber , Go !
U smile , I Smile too .
Wherever you are , I still standing concretely * Hiperbolaa 
beside you .
With you .

You're my breath , my life .
I hold up everything to you.
Wahhh , 
Making up lyrics ha ?

Oh , merapu sangat .
Okay .
Jangan lupa ,

I Love You 
Justin Bieber :))



BieberFeverNeverEnd,


Old things | New things