DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

KIKA 2011 :)
Friday, January 28, 2011 | 9:57 AM | 0 comments


Aku tak fahamlah .
Seriosly im 'pening'.

Kenapa maktab-maktab lain semua guna ,

K.I.K.S
Kemahiran Insaniah Kemahiran Sahsiah .

Tapi ,
Kami?

K.I.K.A
Kemahiran Insaniah Kemahiran Akademik

Okay lantak .
Janji dah selesai .
Lega hidup :)


DewanKuliah
*Masih sempat menggediks , Auwww :)

Saya selalu duduk dengan Tasya , sebab Tasya ada mp4 .
Bila bosan , saya dan Tasya dengar .
Jadi , kami tak akan dengar apa yang cikgu cakap kat depan .

Inilah pelajar cemerlang kan ? kan ?

TheMostHatedEvent :(
Farewell Party For PKP Student .

Firstly ,
Aku selaku penghuluwati * Nak habaq jugakkk , amik .

Nak mintak maaf banyak-banyak kepada hampa atas segala salah silap dari 2008-2011.

Tolonglah halalkan hutang piutang kami , jangan tuntut balik . Kami tak dak duit dah , habis PakPin cekik -_-'

All the best kat sana .
Do take care .

Cinta hati saya hanya pada batch 08 MRSM Pendang :))


PKP Students .
Menghebad ! Makan atas meja . Tak aci oh -_-'


Yang pakai baju Migty , dua-dua akan ke Taiping .
*Salman , tengah-tengah .
Derek menyibok , naseb hensem .
Dett . buhung :))


Dah , nak tidor .
 Gambar sikit-sikit cukup , alasan sebab gambaq aku tak ada .
Merajuk lah konon ea .

Bye-Bye,

BukanPKP,



Old things | New things