DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Its EKSPERIYENS :)
Friday, January 28, 2011 | 3:57 AM | 0 comments


Wah ! 
merosakkan bahasa nampak .

Eh . Mana ada .

Itu creatif , inovatif dan bermotif :)
Experiences = Eksperiyens .

Okay , 
pernah tak ?

hampa pernah dak ?
Alaaa,
Pernah ke tidak ?

Cakap lah , 
Ermmmm , awak sombong :(

Dett . 
Ignore it .

Nah , rupa-rupanya .
Tasik di MRSM Pendang itu .

S.U.B.U.R.

Aku bangga kerana akulah penyumbang kesuburan itu :D

Okay , apa ?
Ha , tasik itu ada banyak ikan .
Ada haruan , haruan , haruan , haruan dan macam-macam lagi .

Nak bagitahu yang aku pergi memancing sahaja .
Yess .

Memancing .

Fishing .

Itu lah pengalaman aku .
Eventhough tak dapat ikan .

Kawan cakap 
" Ikan lari bila hang mai "

Alah ikan , chill lah .

Paling teruk pon aku jerit kuat-kuat kat telinga hang 
" Yay , aku dapat ikan "

Aku tak akan makan hang eh .
Hei cik ikan . Hang pikir aku kemaruk sangat nak makan hang ?
Eeeeee , hang dah lah makan tahi aku .

Tak gamak eh aku nak telan tahi aku balik .


Aku yang kedua slim :)) Hooray , Hooray !

Tapi aku rasa , lagi 10 batu aku nak sampai kolam .
Mesti ikan dah menyorok dalam tanah .

Bajet aku macam HulkHogan yang sekali jalam dam-dam bunyi dia -_-'


Unpredictable . Ikan last minute . 

Okay , ikan haruan . 
Dia memang besar .
Totally big :)

Kami cakap
" Ouhh , ingat sini cerdik-geliga noh , bila kita cakap nak balik dia terus timbul , dia bajet bila kita cakap macam itu dia dah selamat kot "

Pak Cik Guard balas " Biasalah , ikan MRSM " 
Ada lah sikit-sikit rasa bangga masa itu -_-'

Oh , lawak saja .

HAHA , padan muka kena tangkap :))


*Gambar tak diedit , khas untuk menjaga kecantikkan dia . Err . Cantikkah ?

Sebijik macam guna DSLR -_-' 
* Biarkan aku berangan :(
Yang penting , karya aku naihhh 
Credit to me :))

Dan sebenarnya , inilah tasik MRSM Pendang :)
Welcome here .

A VeryVery Interesting Experience .
Semoga dapat buat lagi , eventhough bukan bersama dodo lagi .
Isk3 :'(

IkanDatanglahIkan,











Old things | New things