DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

First time Wehh !
Saturday, January 1, 2011 | 9:09 AM | 1 comments


Momma said " Adikk , pi tolong cuci jamban sat "
I was like " Euwww , jamban ma ? Tk mo lah "
Aku pass keja tu kat kakak aku , but dia demam weh , tk leh lah nak smbut baton 400m tuh .
Aku pon jadi macam " Ouhh , Okayy , I try ma :'(

Spray punya spray Mr . Muscle kot , aku cuci aa , LEFT HANDED okayy !
Tak rela nak cemarkan tangan kanan ni -_-'
Okayy , aku jadi macam seronok tahu ?

Bukan seronok maen tahi , aihhh , Pengotoq sangat aihh hampa ni =.='
Macam bangga ork , dapat solvekan satu lagi prob aku .
Dulu takot nak besiang ikan , sekarang , ikan bersiang sendiri sebab takut aku siang depa jadi lumat , Wahahah !
Dulu takot nak masak , takot minyak kena muka , bajet cun sangat lah kan :)Sekarang dah teror masak , sampai tisu hangus angkara aku -_-'
Dulu geli nak cuci jamban , kalau boleh tak mao berak oh ! Ha ! Nampak sangat buhung , Okay , tipu . Sekarang dah biasa .

Okayy , sebenaqnya bukan aku nak fokuskan tajok Tahi ku , Tahi mu jua , dak-dak , HAHAHA ! Aku nak sampaikan mesej yang aku ni dah semakin matang rupanya ,
Grrr . Keja gaduh ngan Qaseh berebut susu , matang lagi ? Dah , tipu lagi :)

Macam-macam dah aku boleh buat tanpa parent aku , kalau bab menggila memang tak payah ajak parent , satgi depa tobat tak ngaku anak =.='
Series takot lah jadi sweet 16 , sweet ka ? Sour ada aa :p
Macam-macam boleh jadi la ni , aku pon bukan baek sangat , meroyan 25 jam , Nah , hiperbola berlaku :)

Sangatlah sweet Weyy , Bajet lagi , Deuhh -_-'

Okayy , semoga ada insan yang dapat membimbing aku , aku nantikan kehadiran hang even aku rasa macam hang xkan sampai ke aku sampai bila-bila .
Bunyi macam aku teruk sangat doh !

StomachPulas-Pulas ,






Old things | New things