DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

First Outing Of 2011 :)
Sunday, January 2, 2011 | 8:56 AM | 1 comments



Little Fockers , 2.10 p.m ,
RegularPopcorn+Strawberry .
E8 . 9 .10 .
8 for Dila , 9 for Amirah , 10 for Amalin :)

Nik called , " Gerak VM jum "
Aku pon " Jum !"
Okayy , lepas habih wayang , pi karok pulak .
Seorang 8 lagu , SP xhujan petang tadi , means selamat lah suara aku :) , maknanya sedap ok .
Bajet -__-'

Fockers + Brynes . Cerita memang best , suitable with family la mostly , ada adegan lucah berunsurkan kemaluan lelaki (bahasa sopan :)) !
Selalu tengok cerita yang mengaibkan perempuan rite , aku tabik lah cerita ni sebab mengaibkan lelaki pulak ,
but , lelaki dalam wayang haram tak malu pon , gelak kuat lagi , kuat , ada lah =.=' sengal jer .

bukan nak defend mana-mana kaum , hanyalah statement tulus ikhlas dari hati suci ini , err . err . Ada keraguan dalam ayat itu .


Aku bajet aku dapat jadi macam Hanis Zalikha , boleh dak ? boleh dak ?
err . non answer for this question . LOL !


Ahli rombongan Cik Dilah , NikNurAmalin , sumpa comel , sumpa aku pon comel  , oh , tipu , dak-dak . kenyataan -_-'


Pengerusi Rambut Maggi sedunia , oh , lawak sahaja :)NikNurAmirah . Dia paling arif dalam cerita ni , aku blur ja , err . err . bajet tak paham pulak , nak habaq yang aku ni baek lah . ( baek hampa setuju yang aku ini baik , kalau tak , kena ketuk ; )


* Muka tak boleh kerat serupa apa lagi . Buat teruja dapat jumpa cik ted-ted tuh , bongok ja 
-_-' . Gemuk , ya , aku gemuk . Awat ? 

Ada lagi , makan malam kat luar , ala-ala nak celebrate birthday abang aku , 1.1 . Semalam la kan , tapi ditunda , sebab semalam dia meronggeng dengan kawan dia .

 Meronggeng bukan nak ajak aku , mesti dia takot reputasi dia sebagai budak JONGANG ronggeng seMalaysia musnah , Okayy , tak punya , aku bukan jongang ,
okay , maaf , aku terkutuk :p

Sorry Mohd Syafiq Rashid :)

Makan banyak , dalam hati " Dila , dah , satgi jadi belon "
Perut kata " Makan lagi , kat maktab tadak benda-benda ni "
Hakikatnya , akulah tong sampah segala makanan . Hooray ! Credit to me :)

Tapa , balik maktab aku diet , aku janji , tak-tak , tak janji :D
Malam ini sedih bagai , kawan-kawan maktab laen sudah dihalau check out dari kediaman masing-masing . Tinggal lah budak Pendang yang terlepas Train balik lusa .

Once gain , credit ++ to Saari Sawa ( baca dalam nada lagu Ayumi ) sebab perambat kami balik maktab lewat , sesungguhnya aku tak mao balik dah , Titik .

Hope Cikgu bagi hadiah best-best ya , saya tak mao dah makan-makan , saya nak p clubbing ka , kalau boleh nak pakej , clubbing tanpa dosa , ada dak ? boleh dak ? Okayy , tak boleh .
Saya tak buat :)

To all blogger - and follower , credit again to HasifGonjeng :) , selamat pulang ke sekolah , err .err. maaf blog ni tak ada jual baju sekolah ala-ala promosi kembali ke sekolah gitu , sekali lagi , tadak okay !

Selamat mencapai azam 2011 , ehem . ehem . nak tambah satu lagi azam " baba , adik nak kawin cepat boleh dak ?" Okayy , Rashid cakap on , Dila cakap jom "
Jom kawen , Promosi kawin ramai-ramai ,
eh , eh , maaf , ni influence dari cerita Little Fockers , not fuckers ya , fockers . 

Terhegeh pulak , ya , saya hegeh . Bila hampa baca , " saya hegeh , means hampa suma-suma-suma pon hegeh jugak . Okayy , give me 13 ! :)

Sudah lah , ada keja nak buat , nak perhambat kerbau degil pi tidoq , tak padan dengan nak sekolah esok , esok nak jumpa marka hang la wei , kena smart . 
Pi tidoq ni , ( bila masuk bab marka dy , mesti dia p tidoq punya , percayalah !)

KenyangKenyang ,



Old things | New things