DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Edit Photo Contest by Hajar :)
Saturday, January 29, 2011 | 1:42 AM | 0 comments


Okay dik Hajar ,
Adik kan .
14 tahun :)
Saya 16 tahun .

Hahahha . Tua .

Masok contest lagi Dilaa weh ?

A'ah . Why ?

Nothing .
Okay , aku dah mula bermonolog sorang-sorang :)

Hurmmm , pasal contest ini ,
saja-saja jugak join .

Sebenaqnya , saja lah nak banyakkan lagi entry .
Tatao nak tulis apa sudah dekat laman karpet ini -_-'

Bagus jugak , kalau menang , KALAU , ulang tayang , kalau .

Okay , kalau menang dapat topup!
Hooray, Hooray .

Boleh kol , kol , kol .
Eh , dak ,dak .
Simpan kredit itu :))

But , adik Hajar ini kira S.E.M.A.T ar .
Junior-junior dah buat contest .

Aku ?
Aku habaq hampa ,
bila aku kahwin baru aku buad contest .

Tapi idea itu dah ada .
Dah tahu nak buad apa .
Nak tahu tak ?
Nak?
Nak?
Cakap nak ramai-ramai.
Cepat cakap .

N
N
N
N
N
N
N
N
N
N
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
K
K
K
K
K
K
K
K
K
K
K
.

Wah , nampak sangat blog aku dikunjungi ramai .
Ramainya cakap " Naaakkkkk "

Dett . Bajet lagi .
Haram tak hebat pon .
Deuhhh . Susah lah orang macam Dila ini .

Comel sangat.
Dett. Bajet lagi :))
Sengal .

Okay , aku buad contest 
" Sapa dapat anak paling banyak dalam setahun"
Okay dak ? Okay dak ?
Mesti tak dak sapa join ,
so ,
selamat fulus I ,you :))

Eh , eh . Cakap banyak pulak .
Maaflah adik ,
dah melalut .
Nah gambar .
:))
Kasi menang .


Sekali sahaja , maksudnya ,
Ermmm , suka hati aku lah nak bermaksudkan apa pon .
Deuhhh -_-'

Habis idea dah aku nak edit ini ouh .
Tengok otak aku kering .

Nasib baru tadi baba aku siram minyak petrol.

Credit to Petronas :))


Nah ,
Korang , eeee , korang tu ,
Hampa ditag :))


N.U.R.A.T.I.K.A
dan
Fitt Si Ketot :)

MinyakOhMinyak,


Old things | New things