DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Contest Pic Hitam Putih Paling Cool :)
Saturday, January 15, 2011 | 6:03 PM | 3 comments


Nah , ini First Contest aku tahu :))
Okay , Cik akak mata coklat  kena bagi saya menang ni .
Kalau tak saya nangis :'p

Okay , suka buhung.

Okay , contest ni dapat mencungkil bakat mengambil gambar aku yang sememangnya hampeh eh , dak , dak , sememangnya mantop !

Kalau aku menang contest ini , aku dapat seratus .
Okay kak , 
Saya nak beli kasut 


kasut ini dari BoongaStudios . So sweet :))
Okay , dah .
Satgi aku melalut pasal kasut ini pulak 
* obses , tahu ? :))

Selected Picture .

Drumbeat please * derek ah 
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_

Aihhhh , marah ka ? Xjumpa-jumpa gambor ??
Sabor yep :))
*Dila memang otak ligat :p
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_

_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
Nah , nak sangat gambaq aku .
Ya, aku sedaq aku cun :p
*sering berbajet -_-'


*Copyright of imagracechild.blogspot

Kak , pilih saya menang nah .

:))


eh , lupa nak tag .
Sesiapa yang membaca , anda di tag .
Harap Maklum ^_^

KalauTakMenangSayaGelak,


Old things | New things