DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Contest blog paling cantik , comel dan kemas :)
Saturday, January 15, 2011 | 7:00 PM | 2 comments


Deuhh -_-'
Contest lagi ? 
Again ?

Okay , dalam masa 5 jam lagi nak balik maktab ,
masa-masa genting macam ini lah baru nak masuk contest .
Maw serabut usus taik aku :))

Second contest 
( newbie lagi ,bila dah oldie , mampoih tak terbilang dah berapa banyak contest )
* dettt . bajet .

Okay , contest ini ada 3 kategori 
* tercomel , saya lah itu !
*tercantik , saya cantik apa -_-'
*terkemas , okay , bilik saya tak ada habuk :P 
Grrrr .

Saya suka-suka masuk contest ini , macam contest sebelum-sebelum ini ,
* bajet suka-suka , dalam hati punyalah nak menang :P

Saya rasa , saya tak kemas atau ubah apa-apa perhiasan dalam blog ini sebab kalau saya ubah nanti jadi hutan . Macam blog lama . Heeeeee :))

Nah , hampa ditag lagi !


Sekian , maktab sudah panggil pulang :))
Jumpa lagi .
Errr , lepas ini sukan .
Ouhhh , benci !
Dammit -_-'

AkuTakMauSumbangMata,





Old things | New things