DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Apa benar ????
Thursday, January 13, 2011 | 7:23 PM | 0 comments


Sounds weird crazy piggy when heard about Facebook will be terminate on this March .

Benarkah ?

Sungguhkah ?

Ya , mana aku tahu sebab aku bukan Mark si pemilik Facebook itu -__-'
Aku hanyalah Dila Rashid pemilik kepada hidung yang memiliki 2 lubang .

Advantages penutupan MukaBuku ini :

  • Aku tadak dah nak campak-campak masa senang macam itu sahaja , tak paham ?I will not waste my time anymore :)Okay ? Bijak .
  • Aku tadak lah jumpa orang-orang yang perangai serupa apa lagi , sengal !
  • Tak payah nak tangkap cintan dah , sekarang pon dah pening . Deuh =.='''

Disadvantages pulak :

  • Macam mana nak kontek Dodo ? Okay , ada number dia , Bodoh ja -_-'
  • Tak dapat nak usha-usha muka matured KOT budak-budak sekolah rendah dulu dah .
  • Tak dapat lah nak   maen gadoh-gadoh , Aiseh . Matang sikit :))
Dah , cukup 3 sebab aku tak suka lepas number 3 . Tapi aku suka number 7 . Apa cerita ?
Abaikan kekelingan aku tahap mendadak maksima :))

Sapa cun atau kacak , klik sini :) Cepat-cepat , sapa lambat , esok dia berhingus !

Yang penting , jangan terminte blog aku sudah . 
Kalau benda itu terjadi , aku tak teragak-agak untuk .

untuk .

Lantok , esok aku cakap :))

Lapar,







Old things | New things