DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Anak Siapa Ini ?
Sunday, January 30, 2011 | 9:14 AM | 0 comments


Balik , Balik ,
Aku tak mengaku anak .
Haishh , anak siapakah ini ?
Begitulah kata-kata ayahku , Rashid Salleh
* Bukan yang berlakon jadik pondan dalam cerita WarisJariHantu ya ;p
Kepada aku kalau dia tahu perangai Perak Bt Jakun aku ini .

Nah , apa yang peraknya?
Aku rasa , aku ini emas apa .
*Nak perasan aku berharga lah konon -_-'

Jeng , Jeng , Jeng .
Weeee , seronoknya ! 
First time aku tengok ada 5 orang online sama dengan aku :))
*Senyuman berganda


Gagah jugak nak tayang bukti . Hai , percaya sahajalah labu -_-'

Nahhh , blog orang lain ,
24 orang online sekaligus ,
Tuan blog tak kecoh-kecoh nak buad entry pon .
Kecoh la kau -_-'

Okay , kisah ?
Lantak ah , siapa suruh tuan blog itu tak seperak aku?
Aku ini manusia bersyukur , tak dapat emas , perak pun jadi :))

Okay , dah 12.52 .
Maka jadilah 31/1/2011 .
Hari lahir buad 3 ekor budak MRSM yang berbeza .
* Apakah tarikh ini , tarikh lahir budak-budak pandai?
Sila abaikan persoalan itu -_-'
So ,

Happy Birthday to you ,
Happy Birthday to you ,
Happy birthday to three of you .
Happy birthday to you .

Apa punya lagu ini ? 
Dengar you, you ja .
Habes muncung-muncung mulut aku nak nyanyi .
* Muncung sedepa kau

Okay , kencing .
Eh ,
Okay , tipu .

Selamat Hari Mak Hang Beranakkan Hang :)
Jangan dok buaih-buiah .
Belajar jangan sampai malas ,
Makan jangan selalu ,
Tidur buat tiap-tiap hari .

Dett . Merapu .
May Allah bless all of you :))

Credit to Birthday Boy ,
MiziHassan, HaikalHafiz, AmirolRoslan .

A Qberian .
A Gemenchehan .
An Alor Gajahan .

Dari Utara singgah ke Timur , sambung balik ke Selatan .
Haiii , banyak kawan hang Dila .
*Budak famous , biasa bro ;)

p/s : Saya memang selalu perak , tapi saya tahu saya comel ;p
*Tak ada kena mengena dengan comel langsung .
Dett . Out of topic .

BerkawanBiarSeribuBercintaBiarSatu,


Old things | New things