DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Alah , tunggu la kejap ;(
Monday, January 31, 2011 | 12:15 AM | 0 comments


Nah , ramai pulak budak-budak batch aku yang dah jadik blogger 
* Aku bangga kerana akulah pembawa fenomena blogger ini
Okay , sudah-sudah perasan .

Maka , berpakatlah mereka menyuruh aku menjadi guru tutorial mereka .
Acecey , macam hebat gitu uuuu ;)

Sat-sat , Qila tanya ,
" Macamna nak bubuh lagu?"
Sat-sat Tasya tanya .
Sat-sat Syaza .
Wah , banyak sat-sat kau yep :)

Aku neh yang takut lah reputasi blog aku jatuh , 
meneruskan usaha mencari template or background yang mantop cenggitu .
Jalan punya jalan ,
Wah , banyak lagi laman web untuk design blog .
 Baru aku tahu * Selama ini asyik makan sahaja , nak tahu apa -_-'

Inilah antara salah satu laman web kegemaran aku , cari lah sendiri .
Wahahah * Ini mesti , gelak macam jin .
Siapa-siapa yang terpedaya dengan link itu , maka rugilah anda .

Design-design dia aku baq hang , cun-cun macam Dila Rashid .
Eh , eh , betol apa :P
Dett . Ini fakta ;))

But , lastly ,
saya stay pada background ini kerana sesungguhnya saya ,
black & purpleholic .

Nahh , sakit perut lah . 
Grrr , tak senonoh .

Ermmm , kisah ?
Lantak :))

TungguSatToiletWeh,


Old things | New things