DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Aduh :(
Sunday, January 23, 2011 | 7:40 AM | 0 comments


Okay ,
5.30 petang .
Court netball .

Maka bermainlah aku yang haram tak hebat langsung dalam mana-mana sukan ini -_-'
Bajet hebat lah konon sampai 2 kali jatuh .

Serius cakap
 " best gila kot , dapat jatuh "
Kalau jatuh hari-hari , lagi bestlah aku rasa .

Sebab ?

Bila sakit , injured .
Aku tak payah kalut-kalut nak sibuk untuk sukantara . Idea nakal :D
Ouhh , macam tak tahu .
Aku suka benci sukan bukan kepalang !


Sedar-sedar , 
kaki aku bengkak kot kat buku lali ini .
Jalan hinjut-hinjut , comel gitu :D
Turun tangga pelan-pelan , macam mak nenek pulak dah -_-'

Yang pasti , masa solat .
Hanya Dia Pencipta yang tahu kesakitannya :(

Menyesal asyik dok ejek Munirah sebab dia pon jatuh jugak masa tak clearblock tahun lepas .
Habis bengkak-bengkak , teruk oh !

Aku suka-suka gelak kat dia , common sentence
" Tu lah , tak clearblock lagi , kan tuhan bayar cash $ "

Okay , sekarang aku pulak dapat menda alah ini .
Redha sahajalah :)

Aku tahu ,
Muka hampa berkedut seribuuuuuuuuu bila aku cakap aku beriadah kan ?
Okay , lantak .

Nah, Dila Rashid nangis kot lepas solat Isyak tadi .
Grrrr , kesakitan melampau :(

Semua buat muka terkejut ala-ala babun masak nasi :0
Bajet Dila Rashid anti-sukan apa ?

Saya minat okay .
Okay ,
tipu .
Truely , fake !




Muka penat . Dett . Tapi masih comel apa -_-'

Eh ,
dak .
LawakSahaja .
Aku minat juga sukan .
Seriously .
Betol tak buhung :)

p/s : Semoga kaki aku pulih cepat untuk main badminton pulak esok :) 
Dewan Besar , here we come .



KalauTakSembuh,EsokMainKakiTerkedek-kedek,


Old things | New things