DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Aduh , Part 2 .
Sunday, January 23, 2011 | 9:55 PM | 0 comments


Boleh pulak ber part-part .
Bajet macam cerita Korea yang gadis-gadis tergila-gilakan sekarang ini .
*Except aku , okay . 
Errr .
Aku tak suka langsung Korea , ehe :)

Disebabkan masa bangun tidur pagi tadi , aku rasa macam kaki aku nak lumpuh ,
So , aku terus melumpuhkan kaki aku dengan menghentaknya !

Eh , eh ,
termerapu pulak .
Dak , dak .
Aku suruh CikTeha aka bidan maktab mengurut aku .

Dah , jangan gelak-gelak .
Ya ,
Aku nangis + jerit *Auwwwww , Auwww 
Sakit sangat okay .

Nah , sapa gelak nanti dia  rasa pulak .
Amik hang .
Tapi sekarang dah okay .

Credit to Teha <3
Thanks Keliwon :))

Petang ini boleh main badminton , Hooray ! Hooray !

p/s : Sapa-sapa berkenan nak amik  Teha  buat bini , mai register kat blog ini meh :D
Urut free bang , Miawwww !
Gedik :D


KakiDahLega,


Old things | New things