DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Ada ? Hang ada ?
Monday, January 3, 2011 | 4:17 AM | 0 comments


Bukak- bukak Formspring , ada soalan yang nak di nganjing , eh , dak , nak dijawab :p
Dari seorang unknown yang tak diketahui identitinya -_-'
Cuba tengok ni .


Jangan klik untuk besar sebab tak akan nampak punya ,
sapa nampak esok dia berhingus :p
Jadi , buat-buat macam nampak , kalau tak kena ketuk :)

Soalannya " Saya rasa awak boleh jadi seperti Hanis Zalikha , awak rasa ?"
Firstly , mesti dia baca entry aku yang bajet nak jadi HZ tu kan .
Okay , terima kasih :)

Wahahhaha ! Tapi macam terkejut babun lah jugak bila ada orang yang cakap macam itu , habih expand zarah-zarah dalam lemak aku ini -_-'
Mengembang tak mao-mao , okay , tipu .

Jawapan aku , " dimana ada kemahuan , disitu ada highway " Kenai ? Ayat Adnan Sempit lah der :) Okay , terima kasih kepada unknown people itu :)
Lain kali tanya banyak-banyak lagi .

GelakGelakSampaiCirit ,


Old things | New things