DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Quote Of The Day .
Sunday, December 26, 2010 | 9:27 PM | 1 comments



WHAT WE PLAY IS LIFE

Ohhhh , ya , Apa yang kita main adalah HIDUP . 
Hidup ini , dunia yang kita alami ini adalah seperti permainan yang boleh ditentukan kemenangan dan juga kekalahannya .
Jadi , bermainlah seperti anda pemain terhandal :)

ALL THE BEST !

Aduhhhhh , jangan lah pulak quote ini hampa tukaq jadi 

" LIFE IS FOR PLAYING "
Kalau hidup tadak keja laen , nak mainnnnnnnnnn ja , tak payah hidup pon tapa eh ,
Okayyy ? Fikir-fikirkan dan selamat melakukan :)
( once again , editted sentences :p)
Nampak sangat aku kreatif en ? =='

REPUTATION IS WHAT OTHER PEOPLE KNOW ABOUT YOU ,
HONOR IS WHAT YOU KNOW ABOUT YOURSELF .

Apaa penting pasal reputasi ? If reputasi rosak di mata orang lain , apa kisah ? Asalkan maruah tetap terbela dan terjaga :)
so , maruah perlu diutamakan , dan sebab itu jugak lah aku selalu melenting apabila terasa maruah aku dipersendakan .

HARAP MAKLUM YEA :)

WHAT IS LEFT WHEN HONOR IS LOST ?

Apaa? Apaa yang tinggal  ? Apa hang ada , habaq mai kat aku . Bila maruah hilang .
Ouhhh , sebab tuh perempuan bermaruah  menjaga kehormatan mereka .
Ermmmm , bafak agree !

Saya setuju habaq hang :)

Sudah-Sudah , aku letih nak pikiaq banyak-banyak quote , FUH !
deret ah hang bajet ayat tu hang buat , copy tenet jaa . Shuhhh , diam lah , jangan habaq sapa-sapa , ini rahsia kita . JANGAN HABAQ ORANG YANG AKU COPY JA OH !
okay-okay :)





Honor defender,


Old things | New things