DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Mahgad!
Friday, December 31, 2010 | 6:09 AM | 0 comments


Mahgad ! Terkejut wei ! Tadi lepas mak su aku balik , 
ada pulak seorang makhluk Allah yang datang umah aku ,
err , err , err , macam ada farewell party pulak -_-'

GuessWho ?
FarhanRasidi , anak kawan ayah aku , merangkap classmates sekolah lama dulu :)
Hensem ? Memang hensem , tak sangka orang Kedah hensem nohh , aku ingat orang Terengganu ja hensem , h0h0h0 :p

Terkejut gila vavi kott ! Tetiba terpacak depan rumah semata-mata nak ucap ' Tahniah ' .
Hadiah yang paling istimewa lah aku rasa weyy , Terima Kasih naihh :)


Bapak aku cakap hang hitam , tapi aku rasa , aku lagi hitam , Deuhh =.='
TerimaKasih Bnyak-banyak ! 
Budak Hitam dalam kenangan :)

Oldies ,



Old things | New things