DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

It's officially Dila's Blog :)
Sunday, December 26, 2010 | 9:07 AM | 4 comments


Hiiiiii peeps ,okay sayangs sekalian , hari ni , malam ni , detik ni , aku akan mengisytiharkan blog aku dengan rasminya ,


tamao lagi sorok-sorok , aku nak pertontonkan pada dunia , cewah ! hang suka bajet hang glamer Dila Wehhhh :p


Selamat Datang Ke Teratak Dunia Dila Rashid :)

Ni lah blog Rasmii anak Pakk Rashidd ini , Kepada pengikut http://iniblogdila.blogspot.com/ ,jangan risau , ini betol blog aku yang terbaru .


Mestii semua nak tahu kan kenapa aku buat blog baru , okay , jangan nak jadi busy-body , suka hati aku kot nak buat apa , HAHAHHA !


rudest answer :) tadak eh , lawak jaaa , saja-saja laa aku buat baru , blog lama 2 memang berceritera sungguh , banyak pulak kisah-kisah sedih sepanjang aku melayari bahtera bersamanya ,


Perghh ! ayat sastera siot , ta sangka aku berjiwa bangsa , setakat nak merosakkan tu , memang kerja aku la =='


okay , aku suka tersasar , nin dia sebab aku buat blog baru , nak taw sangat aihh , penyibok !


( HA ! aku deret bajet ada orang nak taw , aiseh , kalau tak perasan bukan anak Hj . Rashid la hang ni )


*blog lama tak leh nak uplod gambaq dah as memory dah full brapa ribu megabite ntahh , 


-aku taw mesti hampa kata " mak aih , menipu gilaa minah ni , baru blogger 2 bulan dah penuh memory ?


jawapan aku : pasai aku aaa , kamera aku guna memory banyak satu gmbaq dah 3.++ MB , bukan KB ya , MB , ulang tonton , MB ! bnyak dak , banyak en ? en ? i told you , lgpon aku kan banyak uplod gmbaq MIGHTY .


so , itu yang penuh berjela-jela , dan habih , kalau nak , kena bayaq guna Visa Card . Parentt aku mana guna mnda-menda tuh , depa kata 

" jenuh nak bayaq bila dah terlalu taksub guna " sama with me :) i setuju ba , ma :)


okay , sebab tu la aku buat blog baru . ada lagi .


* blog lama da tak cun , mungkin suatu hari nanti , blog ni pon akan dibuang sebab dah tak cun , HAHAHHA !


cik Ragamuffin oiii , berharap jalah aku tk buat lagu tuh nohhh :p


okay , dah , 2 ja sebab aku bagi , lebih-lebih tadak .


SELAMAT MEMBACA :)

ya , ini blog baru aku ,




| New things