DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Guy :)
Thursday, December 30, 2010 | 11:45 AM | 0 comments


Oh yeah , Oh yeah :)
Hari ni , malam ni , okay , bukan esok atau lusa ,
aku ada kenal seorang budak ni , ermmm , budak sekolah rendah aku ,
nama dia Azim , Okay ,
rupanya semalam dia keluar jugak p CS , baguslah aku lupa pasai dia ,
kalau aku kenai dia , aku takot dia yang lari sebab malu ada kawan segila aku , Wahahahah :p

Dah kemudiannya , aku mengenali seluruh kerabat dia yang berketurunan SAKA ,
aku tataw lah cerita hantu mana depa pinjam , Saka Jentayu TV3 kot -_-'
Sememangnya depa ber'SAKA' .

Wokay-wokay , aku pon berkenalan lah dengan mangkuk-mangkuk berguna tuh, ( dalam kutukan , ada pujian , dalam hati aku kan ada taman macam Faris ;p)

Ada pulak seorang ( macam kejam nak tulis seekor ) mamat ni , mulut dia , boleh tahan lah , sama kegilaan dengan aku , tapi aku yakin aku waras lagi dr dia :)

Namanya Hasiff Berhanuddin . Budaknya kecil , pendek ja , eh , eh , silap , 
Tinggi dari aku , yang tu aku pasti sangat-sangat !
Dia cakap dia monster , aku setuju sangat-sangat sebab monster lagi elok dr dia ;p


Sapa nak tunjuk muka dia , satgi hampa kebas , HAHAHA ! He's taken okay but not by me . Fullstop :)
Macam monster kan ? Fon pon dia nak telan , Sumpa sama =='

* An awesome dude
Pujian yang paling terpaksa ikhlas sebab its fact .
Baik jugaklah kot , masih ada keraguan di sini .
Hensem jugaklah , tapi Kiki Aben hensem lagi :)
Pandai yang sengaja tak diluahkan , 

*Simply nice*


Gotta a new enemy ,





Old things | New things