DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Already 2011 :)
Friday, December 31, 2010 | 9:02 AM | 2 comments



Waalaikumsalam 2010 ,Assalamualaikum 2011 :)
Selamat Datang 2011 ,
Semoga kehadiranmu membawa rahmat dalam kehidupan hamba-hamba Allah ini ,

Okayy , aku taw hot post untuk malam ini adalah azam tahun baru , 
aku jamin suma blog-er tulih paal tuh ,
aku jamin jugak esok hot topic untuk hot fm - AzamTahunBaru .
Kan ?Kan ?Kan ?

Aku taw dah , tayah habaq , adat dunia .
Okay , sebagai manusia beradat dan beradab , ehe :)
Aku pon nak post pasal azam aku untuk tahun baru ini , 2011 :)

Walaupon Faris suggest kat aku , orang talkative macam aku xpayah la berazam , awat pulak ? Orang macam aku ni x boleh capai azam ka ? Tak palah , biaq la mulut dia :)
( malam ni pasepa tataw jadi pasrah gila, xda mood nak sembang )
( ni mesti kes sakit perut sebab minum air oren buatan sendiri kan ? nmpk gilaa aku tak reti )
Wahahaha !

Okayy ,
* Aku nak kurus , MUKTAMAD ! 
* Aku nak main RugbiTouch , Amin :)
*Wakil maktab dalam macam-macam .
* Jadi BWP .
*Aku nak strive dalam semua exam+ sem .
*Aku nak jadi lagi baik daripada sebelum ini .
*Aku nak maruah aku masih terjaga dan tidak ternoda , Aminnn :)
* Nak pusing Malaysia , nak + knowledge .
* Nak kawan banyak .
*Nak kekalkan status " JANDA " eh , eh , silap lol , " Single" .
* Tak mau kapel , ( kalau boleh , mesti boleh sebab aku huduh :) )
* Stay happy go lucky .
* Kurang Moody / Garang :p
* Berjaya dunia , akhirat .

Amin , Ya Allah , semoga engkau makbulkan azam-azam aku ini Ya Allah ,
dan janganlah engkau jadikan aku ini insan yang riak dan takabur apabila mencapai cita-cita ini kelak :)

Sad & Bad night , so sleepy and tired .
Bajet pasrah gilaa , Pergh ! Weirdo !

sleepy ,



Old things | New things