DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

All About Domo Kun :)
Tuesday, December 28, 2010 | 9:18 AM | 0 comments




Lepas Maghrib tadi , aku tengah 


+


Tiba-tiba ada berita pasal penyokong Indonesia tengah buat rusuhan kat depan hotel pemain kita duduk . Rasaa hangat lah jugak , depa nak konsentret nak lawan esok , indon-indon tu senang-senang mai buat kacau , tk professional langsung !

Konon marah lah , dah kalah , mengaku sahajalah , Terima kenyataan , seadaanya , mana tahu , lepas ni kot-kot ada rezeki menang , KOT-KOT NAHHH =='


Rasa macam Domo Kun kat atas nih , Howt-howt oh ! Mulaa lah maki memaki , Gila babeng lah ***** ni , kena jaga tatasusila , satgi kena ban pulak , Wahahah !

Aku rasa esok mesti team Indon jadi macam ni ,


Safee " Kejaq , Wehh , Kejaqq "
 Kucing tuh macam Indon ah , kena kejaq dua Domo Kun , Bafak takot Weyyy , 
HA, Ha , gelabah dah , mana nak lari ??

Skuad Malaysia terus bermain dengan hebat dan gahnya di atas padang , beraksi mengeluarkan peluh , menunjukkan skill masing-masing . Tendangan demi tendangan menghangatkan lagi bahang perlawanan  , Sorakan dan gangguan yang dilakukan oleh penyokong Hendon langsung tidak diendahkan ,

Fuyooo ! Dila Weyyyh , hang lagi Mereng Babengg , dah jadi jurucakap TV1 lak , bila masa amik kontrak jadi penyampai berita sukan ??

Tahniah naihhh ==' Perasan pi lah , Aku kan , Sapa tak kenai , Tanyaa mana-mana kubuq cakap " Tak tao , Tak kenal pon "

Ouhh , memang lah tk kenai , aku bukan ahli kubur lagi ,
Hampa ya lah kot , Wahahha !

Apaa aku ngarut nih , hampalah punya keja , Makk kami tak ajaq pon jadi cam ni , Wahaha!

Adaa lagi , sambil dok makan tuh , Abangg aku si , Yob tuh kena marah dengan mama , sebab tak mao p cari keja , Aisehhh , keja perabih duit mak bapak ja ==' Sorri-sorri , Teroverr .

Aku apa lagi ? Tunggu ? Kasi perangat lah itu orang , aku menyampuk 
" Weyy , Cinta Sayang nak guna orang kat hotel "

Dan-dan , mama aku cakap " Okayy la tuh dekat , hang pi lah keja "
Baba said " Kan , ada keja bukan nak carik "

Wahahah ! Hampa rasa , abang aku +++ Hot tk ? Ohh , Haruslahh !
Bengang sewell nak nazak oh dia masa itu , Aku tadak niat nak pelekeh kaa , pekena dia , aku nak tolong habaq jaa , mana tao dapat tolong dia keja .

~ Niat aku baik tk ? Ikhlas tk ? Suci , Halus , Mulus tk ? ~

Aku taw aku baik , Shuhhh , jangan habaq kat orang yang aku ni baik :p

Okayy , semoga berjaya buat pasukan kebangsaan , All the best !

Harap-harap , esok depa balik Malaysia boleh jadi macam ni .


duduk relax ja sebab income masuk banyak , Heyy , ingat-ingat ah , aku post pasai hampa , huluq-huluq ah tao ! HAHHAHAHA ! 


Im really-really addicted to Domo Kun !
Sukaa Merengg Babengg:)


Macammm niii ( Versi Sifu & Tongga )



Ouhh Gosh , this is meyh ! HAHAHHA ! sumpa cun Weyy :)

Malangya , Isk-Isk-Isk , Sob , Sob , Sob ,

Aku Lebih , Lebih lah cun lagi :p Wahahaha !

Bajet Cun oh , Perasan pi lah !

Okie Dokie Dearrr , Daaaa , Tatata , Titi , Loaff you <3



Domo Kun Lover ,








Old things | New things