DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

2010 :) Cheers & tears .
Thursday, December 30, 2010 | 10:26 PM | 2 comments


Its just half day left to leave this year , a year of happyness eventhough there are still lots of sadness :') Year of struggling , fighting and crying perhaps :p
Okayy , year of PMR for me , and SPM for Him :)

Seorang dah berjaya , seorang lagi semoga berjaya .
Let me tell litte bit about this gorgeous year :)

 

Raya kat maktab :) Pak Pin kami TERSAYANG ,HEP favoret :) err . errr -_-'

* Sweety Pie <3

~ Struggling bersama kawan , memang TERBAEK ! :)
~Dapat 4Flat , Weee ! Aku paling suka ni :D
~Aku dapat kenal dan berkongsi sakit pahit manis dengan MOHAMAD HADI B GHAZALI :)
~Aku dah teror men netball Weyyy :)
~Pencapaian terbaik la setakat ni dalam satu bidang itu , 0.o Eh , eh , malu nak habaq -_-'
~Dapat banyak mp3 sebab aku tak reti jaga :p
~Dapat miss lappy honey :) Muah !
~Berjaya mengusahakan perusahaan penternakan lemak , Deuh ==' !
~Dapat 8A , alhamdulillah , ni lah paling diidamkan .

Okayy , misi dan visi ( Pergh ! Macam hebad ! ;p) aku tahun ni dah berjaya dilaksanakan .
Hampa macam mana? Ermm , tapa-tapa , aku xkesah pon pasai hampa .



Bukti aku dah pandai maen netball :)) siap tk  pakai kasut sport lagi , hebad kan ^_^


Pulau Banding , Tasik Chenderoh , Empangan kat Perak tuh , tak kenal ? Pergi mammm =='
Jambatan itulah Lebuhraya Timur-Barat , ( bajet hebat Geo :))

:)) Speechless :))

* Bad luck ! -_-'

~ Bergaduh dengan cikgu memang ++ , Hee , ampun ya buk :)
~Nama batch tercemar tapi tk dak orang nak bela , last-last aku yang bangun bela dan ditengking oleh senior balik ! Aku nangih ouh :'(


Like Ila said " Peperangan terhebad ! Pada abad ini :) Kami tk takot !
Bergaduh tanda sayang , Auh ! Sayang kaaa ? Sayang kot -.-''''


~Bergaduh dengan senior , ( aku memang suka gaduh-gaduh :)
~ Dapat maki-maki satu form ni , houyah ! :) i loikee makk .
~Clashhh ????? =='


okayy , itu sahaja , aku dah cakap , gembira lagi banyak pada tahun ini , so that , aku macam , Mahgadd , cepatnya nak 2011 , aku sayang mereng khinzir kat tahun ini Weyy !
Apa -apa pon . Aku sangat happy lah !

Goodbye 2010 , Welcome 2011 :)
Bila aku nak kawen ni ? Lambatnya -_-'

:),






Old things | New things